fredag den 4. januar 2013

words

Som nogle af jer måske har lagt mærke til, så har jeg slettet de fleste af mine gamle indlæg og fået ny header. Jeg var gået helt i stå med alt, hvad der omhandlede bloggen, men nu vil jeg starte på en slags "frisk", nu hvor det nye år er begyndt. Jeg vil forsøge at ligge lidt mere i bloggen fra nu af, selvom det er rimelig svært når man jo går på efterskole, og derfor har en masse at se til hele tiden. Så hvis nogen af jer har idéer til indlæg el. andet, så smider i bare en kommentar nedenunder. Billederne på bloggen har ikke samme str. da jeg har lavet bloggens billeder en del mindre, men ikke magter bruge tid på at redigere alle billedestørrelserne fra de tidligere indlæg (haha). Forresten kommer der snart give away, for at fejre, at vi nu er trådt ind i et nyt år.

10 kommentarer:

  1. Lyder godt, og spændende. Jeg har altid elsket dine outfit indlæg, så det vil jeg helt sikkert gerne se mere af. Ellers elsker jeg bare alt det du laver.(-:

    SvarSlet
  2. Lyder godt, har også savnet bloggen og dine indlæg!
    Måske dine julegaver, roomtour og noget omkring efterskolen? :-)

    SvarSlet
  3. jaa, lad os se noget efterskole hygge! :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal der helt sikkert komme noget af, yes yes :-)

      Slet
  4. Måske nogen af dine favoritter fra dit klædeskab? Og ellers bare nogen hygge billeder og outfit billeder :-)

    SvarSlet
  5. Virkelig utrolig fin blog! Har lige læst den hele (hehe ja)..og jeg er fast læser og glæder mig til flere indlæg fra dig!

    SvarSlet