torsdag den 3. januar 2013

I året der gik..

... har jeg været i London og Brighton med min gamle klasse, hvilket var en helt fantastisk oplevelse

... har jeg nydt sommeren fuldt ud, med saftige jordbær, dejlige venner, familien og lækkert vejr

... har jeg været i Østrig med min mor, papfar, lillebror og stedsøster. En helt fantastisk ferie

... har jeg også været i Italien. Vi kørte videre fra Østrig og til Italien, hvor vi brugte en lille uge i varmen, på stranden og i hinandens selskab

... har jeg startet et helt fantastisk efterskoleophold ud. En af de bedste beslutninger i mit liv, virkelig. Jeg er så glad for det, og fatter overhovedet ikke at der allerede er gået halvdelen af tiden

... været i Berlin med alle de skønne dansere fra efterskolen. En helt fantastisk uge, virkelig

... har jeg selvfølgelig brugt en helt masse penge, og købt en masse lææækre sager!

6 kommentarer:

  1. Søde billeder :)
    Vil du vise hvad du fik i julegave?
    Btw jeg elsker din blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo selvfølgelig - de kommer inden for den næste uges tid, vil jeg tro!
      Åh tusind tak!

      Slet
  2. Hvor er solbrillerne købt? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Aner desværre ikke hvad mærket er, eller hvad butikken hedder, da de er købt i en lille butik, som skulle lukkes.. derfor var alt sat betydeligt meget ned, fordi det bare skulle væk :-)

      Slet
  3. Hvad fanden sker der for mit hår, hahahahaah<3

    SvarSlet
  4. Den café/restaurant som 3 billede i Berlin collagen er taget på, har jeg også besøgt. Den er vildt fed! Aj, hvor pudsigt.:-)

    Det vil betyde utrolig meget for mig, hvis du smuttede forbi min blog og skrev en lille kommentar:

    www.mesmerizedbyme.com

    SvarSlet