lørdag den 9. februar 2013

saturday

Så er jeg hjemme på weekend, og har brugt formiddagen på max afslapning. I går var jeg til Danmarks Indsamlingen i Aalborg Kongres og Kulturcenter, sammen med nogle andre fra min efterskole. Det var en virkelig (!!) fed oplevelse. Vi mødte bl.a. The Blue Van, Bryan Rice, Johnny Hefty og Mohammed Ali, hørte dem synge, fik autografer og billeder med dem. Udover det havde vi en hyggelig aften med to andre efterskoler, og sidst på aftenen kom vi ind i salen, hvor Danmarks Indsamlingen blev sendt live fra. Det var en fed aften!

6 kommentarer:

  1. Hvor er dit krus bare fint, hvor er det købt? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et jeg fik i julegave, og ved desværre ikke hvad butikken hedder, men den ligger i Randers, hehe ;-)

      Slet
  2. Hej RIkke, jeg skriver til dig med den hensigt, at mange af mine læsere har tilspurgt mig, hvordan jeg får mine sider centreret.

    Jeg har gang på gang fortalt, at jeg ikke erindrer det, og nu er jeg virkelig ude på, at finde ud af det.
    Jeg ser, at du selv har centreret dine sider, kan du huske hvordan du gjorde?

    Det betyder rigtig meget ikke mindst for mig, men også for mange andre mennesker.

    xoxo, Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nanna :-)

      Uh, det er et godt spørgsmål. Jeg kan faktisk ikke helt præcis huske, hvordan jeg gjorde det, men det er i hvert fald noget man skal ændre i HTML koderne. Jeg tror bare at jeg søgte efter en guide til det på google, og fandt en jeg så fulgte!

      Knus

      Slet
  3. Ville du have noget imod at jeg lånte din HTML kode? Du har det pæneste layout, og jeg ønsker noget lignende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må meget gerne låne den, men kan du så ikke lige skrive til min mail rikkeraun@hotmail.com - så kan jeg sende den til dig der :-)

      Slet