torsdag den 31. januar 2013

Nicaragua no. 3

Endnu flere rejsebilleder, haha.

7 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine billeder igen! Hvad skulle I egentlig? Var det bare en studierejse? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      Vi har haft et bæredygtighedsprojekt kørende over nogen måneder, hvor vi så kørte nogle kampagner, indtjente omkring 22.000 kr, og en masse andet. Og så var meningen med rejsen, at vi skulle ned og se, hvad det var vi havde gjort, og hvad vi havde givet penge til. Udover det skulle vi også opleve deres kultur, snakke med nogle unge derovre, bo hos værtsfamilier, være i regnskoven og lave frivilligt arbejde. Alt sammen pisse fedt! Især det med, at man kunne hjælpe nogen, der havde brug for det, uden at kræve at få noget igen. Men også bare det med at opleve deres kultur og levemåder derovre, som er meget anderledes end vores. Jeg boede f.eks. i to dage, med 3 andre piger ude ved regnskoven hos en lokal familie, i et træhus, hvor de overhovedet ingen strøm havde. Ikke en gang lys. Så når der blev mørkt ved en 18-tiden, så satte de bare stearinlys op. Det var en helt fantastisk oplevelse!

      Slet
  2. Rigtig fine billeder :-)

    nikolineanine.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Super smukke billeder :)
      Er du blevet konfirmeret? Hvorfor/hvorfår ikke?

      Slet
    2. Jeg blev konfirmeret ja, og jeg tror egentlig bare jeg valgte at blive det, fordi stortset alle andre blev det. Men hvis det var i dag jeg skulle vælge, så ville jeg nok nonfirmeres :-)

      Slet
  3. Hej rikke:)
    Har du nogle gode ideer til hvad man kan ønske sig i fødselsdagsgave?

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, det altid svært sådan noget!
      Måske et par fede sko eller noget fedt tøj du går og sukker efter? Oplevelser, som f.eks. biografbilletter eller andet. Og ellers kan man jo altid ønske sig gavekort til sine yndlings butikker :-)

      Slet