mandag den 14. januar 2013

farvel kolde danmark

Billede fra Thailand 2010/2011
Så er der ikke lang tid før jeg tager ud på eventyr. Lige om snart, så siger jeg farvel til kolde Danmark, og goddag til varme Nicaragua. Jeg skal sammen med nogle skønne folk fra efterskolen ud og rejse i 10 dage, hvor vi arbejder videre med det bæredygtighedsprojekt vi har haft gang i de sidste par måneder. Vi skal bl.a. bo hos lokale familier, ud hos nogle unge og ud i regnskoven. Jeg tror det bliver en fantastisk oplevelse og jeg er SÅ spændt! Jeg har lavet et par planlagte indlæg til mens jeg er væk, og ellers må i lige undvære mig lidt de næste 10 dage. Hyg jer så længe!

6 kommentarer:

  1. ååh hvor er du heldig! men god tur da! <3
    knus sille :-)

    www.garderobeskab.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Du skulle vel tilfældigvis ikke gå på Ranum Efterskole? Det lyder lidt som dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha jo, går på Ranum Efterskole, og det er med dem nogle af dem jeg har rejst :-)

      Slet